清晨的海

数据生活

最近似乎很流行收集关于自己的数据并进行自我分析自我优化,于是我也试了一下,每天记录自己都干了什么。刚才回顾这一个月的记录时看到了这样几页:
Day 7: 10-3 work, 3-5 meal, 5-1am work, 1-2am misc, bed
Day 8: Rest. Shopping. Watch breaking bad.
Day 9: 12:43 in office. Lunch+read Economist. Try unsuccessfully to work. Skype with Xu. Finish breaking bad.
然后我想起来在day 7我交了一份写了很久的report。。。。。。
说好的规律生活呢。。。。。。
要规律!规律!

评论(5)